Fremtiden for kundeopplevelser og økt lønnsomhet

Nå som restauranter og barer endelig kan begynne å åpne for fullt igjen,
er det mange grunner til at kunder velger ordr. Her er 5 av hovedgrunnene.
Reduksjon i kostnader og økte inntekter
På grunn av effektiviten man får med ordr har kunder vært i stand til å minimere driftskostnader samtidig som de har økt inntektene.
01
Vi reduserer kostnader samtidig som vi øker omsetningen – en vinn-vinn situasjon. Ordr er fremtiden for kundeopplevelser på restauranter.
— Erik Tronbol, Delicatessen
Optimalisert salg i digital meny
Med ordr sin digitale og dynamiske meny har kundene enkelt kunne oppdatere og om-organisere menyen for å få solgt mer av varene de og gjestene ønsker. Har du mye av en vare igjen på lageret? Fremhev denne i menyen og se at salget øker betraktelig.
02
Dersom personalet ser at vi har en øl som det ikke går mye av, vil de gjerne prøve å kvitte seg med denne - så de kan heller kan få inn en mer populær øl som vil tiltrekke seg flere kunder. Når jeg kommer på jobb en dag er alt borte og jeg spør de "Hvorfor solgte den ølen så fort? Vi har jo hatt problemer med å selge denne" og de forteller meg at "Den lå langt nede i menyen, så vi omorganiserte menyen og solgte alt på en kveld."
— Piers Laverick, Lervig Local
Daglig og verdifull innsikt
ordr sitt dashbord har gjort det mulig for kundene å få verdifull data lett tilgjengelig. Data som omhandler hva gjestene bestiller, hvor mye de bestiller og mye mer.
03
Dashbordet er fantastisk - det å kunne se gjennomsnittlig forbruk og antall bestillinger per gjest gir oss en gode pekepinn på hvorfor folk kommer (kommer de inn for en rask øl, eller blir de lengre). Kombinert med bookingsystemet vi bruker, gir dette oss en veldig interessant oversikt over hvordan virksomheten fungerer.
— Piers Laverick, Lervig Local
Økt fleksibilitet
Med ordr kan restauranter og barer balansere service og en optimal kundeopplevelse.
04
Skandinaver er ikke alltid like interesserte i å prate med bartendere. De har ikke noe i mot det, men noen ganger vil folk bare trykke på noen knapper, og få ølen levert til bordet. Samtidig har du også folk som foretrekker bordservering. De ønsker anbefalinger og en mer "craft beer" opplevelse. Med ordr kan vi gjøre begge deler. Når gjester ønsker anbefalinger kan vi dem det. Bestillingen fikser ordr. Dette lar oss på en håndtere flere bord.
— Piers Laverick, Lervig Local
Økt tips og fornøyde gjester
De som bruker ordr har sett en økning i tips og kundetilfredshet - de slipper å vente i kø, feilbestillinger unngås, og man trenger ikke lenger vente på regningen.
05
Vil du vite mer?
Lurer du på hvordan vår løsning kan gjøre din hverdag enklere og mer lønnsom? Kontakt oss og få kartlagt hvilken plan som passer deg best.
Fremtiden med ordr i følge våre kunder
Piers Laverick
Bar Manager - Lervig Local
Jeg kommer til å splitte skiftet i 2 deler: en bartender for folk i baren, og en bartender bare for ordr. Og så har jeg en medarbeider som vert. I stedet for å ha flere medarbeidere som løper til bord hvert 5. sekund, trenger du ved bruk av ordr bare en person for å gi en god kundeopplevelse og få servert folk i baren. Ordr vil spare mye penger og opprettholde inntektene, selv etter pandemien - det er et nivå av effektivitet som ikke kan slås
Erik Tronbol
CEO - Delicatessen
Jeg tror restauranter trenger tiltak som ordr for å forbedre kundetilfredsheten og gjenoppfinne seg selv. I tusenvis av år har alle gjort ting på samme måte. Nå når resten av samfunnet går videre med ny teknologi, forenklede og forbedrede kundeopplevelser, må vi også gjøre det.
Made on
Tilda