Vi gir deg det beste fra begge verdener
Hvordan ser fremtidens bar og restaurant ut? I ordr tror vi på en løsning hvor vi tar med oss alt vi elsket før korona, med inn i fremtiden. Derfor lanserer vi nå ordr 2.0 - som lar deg yte tradisjonell og personlig service, uten å måtte tenke på betalingen fra gjester. Den fikser vi!
I tusenvis av år har alle gjort det alt på samme måte. Nå som resten av samfunnet tar i bruk ny teknologi som forenkler gjestenes opplevelser og hverdag, må vi også gjøre det samme.
Erik Tronbol, CEO - Delicatessen Tapasrestaurant
Hvordan fungerer ordr 2.0 i praksis?
Med ordr 2.0 gir vi dere en løsning hvor servitøren er i sentrum, mens vi tar hånd om betalingen!

I praksis betyr det:
Servitøren kan starte en åpen regning og ta bestillingen for gjestene - akkurat som før. Dersom gjestene vil ha noe ekstra midt i måltidet kan de selv legge til dette dersom det ikke er noen ledig servitør i det øyeblikket.

Og motsatt. Har man et bord hvor gjestene foretrekker å bestille selv fra QR-koden, kan de gjøre det. Enten hver for seg eller ved å starte en felles regning for alle på bordet. Som servitør kan man benytte et ledig øyeblikk til å anbefale spesialiteten de bare prøve, for så å enkelt legge dette til deres felles regning.

Uansett hva du velger - betalingen fikser vi enkelt via gjestenes mobil.


Yt service akkurat slik du selv ønsker
Hva mer får man med ordr
I dag har over 800 kunder i hele Norge tatt i bruk ordr sin løsning. Tilbakemeldingene vi får fra disse er:
Opp til 30% økt omsetning per gjest
Kundene som i dag bruker ordr kan melde om umiddelbar økning i omsetning.
Økning i tips til de ansatte
Mange av våre kunder ser at med vår løsning øker også tips til de ansatte. Med vår nye servitørløsning ser vi at dette vil øke ytterligere
En ny verden av innsikt i vårt Dashboard
Innsikt skal gi deg verdi og være enkel å forstå. Våre dashboard gir deg full oversikt over hva du selger mest av, når du har flest og færrest kunder, snitt salg per kunde, feedback, og mye mer som gir deg mulighet til å optimalisere driften.
Samarbeid med naboen og øk omsetning i vårt mikronettverk
Ordr er den eneste leverandøren som tilbyr nettverksmenyer. Det betyr at du kan selge produkter fra andre steder i nærheten. Er du en bar kan du for eksempel tilby mat fra naborestauranten i menyen din.
Integrasjoner mot ditt regnskapssystem
Våre regnskapsintegrasjoner gir deg automatisk flyt fra ordr til ditt regnskapssystem. Noen av våre integrasjoner inkluderer Visma eAccounting, tripletex, PowerOffice Go, Xledger, 24 SevenOffice, Fortnox og fiken.no
Prøv gratis i 30 dager - ingen bindingstid
Ordr har mulighet til å lage skreddersydde løsninger, men for de fleste kundene rekker en av de vanlige pakkene.

Uansett om man er en store kjede eller en enkeltstående aktør, er det ingen bindingstid eller skjulte kostnader hos ordr. Du kan velge mellom disse tre prisplanene, og for alle kunder er de første 30 dagene gratis.
Vil du vite mer?
Lurer du på hvordan vår løsning kan gjøre din hverdag enklere og mer lønnsom? Kontakt oss og få kartlagt hvilken plan som passer deg best.
Made on
Tilda